Alicelindstrom

Dag 5: En grön bild + fyra saker jag tänker på när jag hör grön

tidsinställt

hihi tycker faktiskt att den bilden är ganska så grön, grönt gräs och jag har grönt linne :D
det kanske inte är den grönaste bilden jag har, men ajja hihi den är ju görn och jag orkar inte söka XD

Här kommer fyra saker jag tänker på när jag hör grön:
* Sommar
* Gegga
* Gräs/blommor
* Julen (julgran)

kram (:

sannalitens.blogg.se

Tack för din söta kommentar :) Är allt bra med dig? :)


blogg: http://sannalitens.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin