Alicelindstrom

Dag 4: En bild på en kompis + fem saker om han/hon

Tidsinställt

Jag valde Maja, för att hon är min bästis!
jag har flera bra kompisar, men Maja åå jag är bästisar! :D hihi

Här kommer fem saker om hon:
* Maja är född den 4 juli, så jag är nästan ett halv år äldre än hon *stolt*
* När maja och jag var mindre var jag 1 cm längre än hon, tror jag är lite längre fortfarande
* Maja och jag träffades första gången i mini ettan, vårt första minne är typ när jag inte vist vart jag skulle kliva av busen, så då gick jag av vid hon :D
* Maja har en jätte skojjig stuga dit jag brukar få komma på sommaren, sommaren 2010 sovde jag hos henne i två nätter, det var jätte skoj, vi badade, åkte båt, åkte ring och massa annat! sen följde hon mig in till stan och sovde hos mig i två nätter :D
* Jag älskar maja, för hon är min bvfa och hon är alltid snäll, glad, posetiv, hjälpsam och vi har alltid kul när vi är med varran!

hehe här kommer en extra, det finns så många saker om Maja så det var svårt att välja!
* Maja är så super söt coh snäll,  så hon tar hand om Bella nu medans jag är borta! :D
så hon går hit varje dag och ger hon mat åå vatten, hur snäll kan man vara?????? !!!!
haha hoppas att hon gör det iaf, haha nemen det är ju så 7kt snällt av hon (:

hihi :D saknar dig Maja.
kram (:

Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


blogg: http://millahoman.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin