Alicelindstrom

Blev ni glada nu?

Hej bloggen, har inte så mke att göra xD
så jag satt och tittade runt på min egan blogg :p
Men då fick jag två ideer som jag ska visa er :D
kanske hinner en idag, ett är design tips.
och den andra är foto tips ;D
blev ni glada nu? :D
hihi kommihåg att ni kan rösta på mig längre ner, och om ni skriver att ni har röstat
är ni med och tävlar om en länk på min blogg :D
kommer lotta vinnaren :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; Superkul att du är med och tävlar i dagens blogg,:D gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :) :)


blogg: http://vadfanskajagheta.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin