Alicelindstrom

Vinnaren ?

Hej, var någon som undrade när vinnare av en länk på min blogg kommer upp! :D
och det blir när jag kommer hem, hehe
det var dom som kommenterade olika inlägg, det var ETT inlägg som man skulle kommentera!
så jag får väl leta lite!
men orkar inte göra det nu på semestern, det fixar jag när jag kommer hem :D
men tack igen alla ni som röstade :D

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin