Alicelindstrom

9 saker ni KANSKE inte vist om mig

tidsinställt
här är saker ni kanske inte viste om mig.
haha det är svårt att komma på sånt!!

Jag lyssnar mke på Electro/Punk - Många av låtarna i min mobil är Electro/punk :D

Stör mig på dom som kommenterar, hej checka gärna min blogg eller typ hej, haft en bra dag? - Tycker att det är 7kt irreterand, dom som skriver så bara för att man ska gå in på doms blogg!

Jag tycker att Kossor är 7kt söta - haha jag älskar kossor

Jag blir lätt irreterad - .

Jag har varit i 11 länder -
det tycker jag är ganska coolt!! fast en sommar var jag i 8 XD

Jag tycker att det är skojj att läsa - Läser nästan varje kväll

Tycker att det är skoj att bo i husvagn - många säger att det är äkligt, tråkgt och så, men jag tycker att det är skojj ;D

Älskar att bada - det är nästan det bäst som finns, men det är roligast om det är varmt! XD

Bloggen betyder mke för mig - den gör faktiskt det! det känns som att den ären del av mig! men det är ni mina underbara läsare som ger mig glädje till att blogga! är så glad att jag skaffade mig blogg, och att någon tycker att den är bra och vill läsa den :D

Älskar att få kommentarer - det är en stor del varför jag gillar att blogga (:


kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin