Alicelindstrom

tjenatjena bloggen. Mobil bloggar nu. För ...

tjenatjena bloggen. Mobil bloggar nu. För en stund sedan åkte dom flesta hem :) nu ska jag nog gå och sova :P idag var det som tre olika grenar. Det var riktigt skojj. Det var att man skulle kasta ärtpåsar på en rund matta och då fick man olika poäng beroende på vart man träffade på mattan. Sen så hade man en vattenkanna och skulle hälla en liter varren i ett litermått utan att se den, för den var in en låda :-P gick inte så bra för mig :P haha men sen så skulle man lägga ett puzzel, eller alltså det var en cirkel och sen hade man tror det var åtta bitar som man skulle lägga i cirkeln och alla skulle få plats. Jag la den på 15 sek. Stolt !! Jag var bäst av alla :) först hade pappa rekordet på 19 sek men sen klådde jag han. Mohahaha. Jag hade aldrigt lagt ett sånt puzzel. Hehe. Men sen vare sju som gick vidare till typ final. Det var dom med mest poäng. Det var tre som jag kännde sen innan bland dom :D mormor, pappa och min moster anneli. Haha och då skulle dom typ lösa som en gåta. Eller ajja haha och då van pappa :D och då fick han titteln som hällgrensmästaren. Haha och han som är ingift. Haha alla barnen fick typ en tiolott elr vad det nu heter? var. Hihi (: imorgon ska vi typ åka hem igen :) men det var en rolig dag. För jag fick träffa en tremänning :) eller massa. Men ni får se bilder senare. Ses


Wilma [FOTO]

Saknar dig enormt mycket, även om du bara varit borta typ 2-3 dagar, har ingen att prata med liksom för du är den ända som jag kan prata med om ALLT! <3 Hänt väldigt mycket så du fattar inte, vi måste snacka när du kommer hem <3


blogg: http://wilmaan.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin