Alicelindstrom

Städat (:

Hej bloggen, siter och gör inget! sen sisst jag bloggade så har jag mest bara städat! XD
först städade jag mitt bord! hehe om du undrar vad det är så
är det ett matbord i vårat vardagsrum, där jag har flyttat in XD
haha jag har massa saker där, datorer, kamera, utrustning, läxor (när man går i skolan)
och typ lite sånt! och det händer ofta att det blir lite stökit!! XD
hehe
sen städade jag på mitt rum, jag fixade lite i garderoben åå på skrivbordet XD
sen städade jag mitt badrumms skåp, jag har typ ett eget badrum :D
Lyx vaa!! :D haha förut hade jag uppe med dom andra, men typ förra sommaren flyttade jag ner!
det är lixom så att jag har mitt rum på nerevåningen, och alla andra i min familj där uppe!
förut hade jag uppe, men för typ två år sedan flyttade jag ner!
och nu har jag ett eget badrum, det var typ kaos där, haha XD
sen så åt jag nyss mat! nu ska jag börja redigera lite videos!
ehhe jag har två pågång! en med typ lego gubbar, och ett foto tips!
men får se om någon av dom ens kommer upp! vill in se någon av dom så får in kommentera!! :D

kram (:

KLICKA HÄR för att komma till min bild så att ni kan rösta på mig!! (:
om du har röstat kan du
klicka här och skriva i en kommentar att du har röstat!
då är du med och tävlar om en länk på min blogg :D








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin