Alicelindstrom

Skit,

Hej bloggen, xitter åå chattar med Wilma, hon är ju så duktig :D
haha men tidigare ikväll var jag på en liten foto promenad XD
min broscha har köpt ett radio styrt flygplan, så då skulle han åå pappi
typ till någon äng sak, och då följde jag med och jag hade med mig kameran :D
men det är nå fel på blogg.se så man kan inte ladda upp bilder -.-
men då får ni se dom imorgon annars! om dom har fixat det!! haha ;@
lite sur ma blir, gjorde en annan bild nyss för jag hade inget annat för mig, men det
funkade såklart inte!!


min sten

ville lägga upp en bild, men går ju inte!
så ni får en från arkivet!
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin