Alicelindstrom

sjunde i sjunde

Hej, har nyss spelat lite typ badminton med mamma :D
hehe fick inte så bra för mig! XD
innan det låg jag ute i skuggan åå läste!!
assåå OMG vad det är varmt!!! (:
haha nu är jag innne på datorn åå ska nog snart käka! :D
ikväll äre ju sjunde i sjunde klockan sju!
ni som inte vet vad det är så är det typ en gratis konser som typ är varje år!
här där jag bor finns en tidning som heter tidningen 7. och det är typ dom
som fickar den, idag den sjunde i sjunde och klockan 7 börjar den :p
haha iår kommer Orup, hehe ifjol vare Salem Al Fakir (stavning)
då var jag där åå tittade :D fast det var mega mke folk XD
men idag ska jag nog inte gå tror jag. hehe är varmt haha XD

kram (:

Jsawurdiic

Vore kul om du ville klicka dig in på min nya blogg; www.jsawurdiic.blogg.se & kanske lämna ngn kommentar om du känner för det ;)



[Följ gärna mig via bloglovin; http://www.bloglovin.com/sv/blog/2699888/jsawurdiic/follow , kommentera att du följer så följer jag tbx.]


blogg: http://jsawurdiic.blogg.se/
Rebecka

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!


blogg: http://djurförsäkring.net







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin