Alicelindstrom

Saker ni kan läsa om ni har tråkigt

tidsinställt
här är ett inlägg med tips ni kan läsa/titta på bilder om ni har tråkigt! :D

här kan du:
titta på bilder på min kanin Bella

komma med förslag på saker jag kan ha på min blogg

läsa mina tips till blogg.se

här kan du titta och läsa om min resa till Mallorca

här kan du läsa massa frågot jag har fått + svar på dom

så det var några tips på saker ni kan checka på min blogg!
finns ju såklar massa mer!

kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin