Alicelindstrom

Såhääär duktig är jag :D

Tjoohejj,
tycker att jag har hunnit med massa saker idag!
packat ur mina kläder och saker ur husvagnen,
städat hos bella, laddat upp bilder på datorn, laddat upp bilder på blogg.se
gjort inlägg med bilder som ska komma upp eftersom, gjort en design till wilma, lagt upp vinnaren/vinnarna
i min tävling, städat på mitt skrivbord, läst alla bloggar som jag läser, tittat på alla bilder som jag missat
på dv, kikat runt på facebook, och typ massa mer som jag inte orkar skriva! (:
känner mig STOLT!! :D haha
nu ska jag nog snart duscha och sen vill jag nog läsa min underbart braiga bok som jag inte
minns vad den heter :p
sen ska jag nog sova, är trött :p

ses

f e l i c i a ♥ - blogg om allt omkring mig.

Hej fin blogg!



Följ mig via bloglovin, så följer jag dig? :)


blogg: http://onlyffelicia.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin