Alicelindstrom

mobil bloggar nu. Borstade nyss tänderna, ...

mobil bloggar nu. Borstade nyss tänderna, haha lite sent kanske men ehh man har ju semester. Vi spelade lite blump nu på morgonen. Skojj men jag van inte . Ska typ snart käka lunch. Plättar :D idag är det mulet och typ 18 grader, det blåser jätte mke. Pappa håller just nu på att sätta fast förtälten ännu mer ;) efter lunchen ska vi fara på en cykeltur tror det var till någon ö elr något. Tror jag tar med kameran (: haha jaa skriver väl mer sen. Om det är något ni undrar äre bara att ni kommenterar (: jag går ju in på datorn lite då och då och godkänner kommentarer. Fast har inte gjort det med alla. För några måste jag ju typ svara på för det är frågot. Och för att veta vilka jag inte har svarat på så har jag inte godkännt dom. Ska svara på dom hemma (: ses


Olivia

Vilken fin header du har =) Kramar


blogg: http://oliwiaeriksson.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin