Alicelindstrom

Liseberg

Hej bloggen, bloggar från en dator nu :D
haha idag har vi varit på liseberg :D
det var fett skoj, jag har aldrig varit där förr! (:
Vi var där från typ 11 till 7 :D
haha vi såg när dom genrepade till lotta på Liseberg (y)
haha såg ganska skojj ut :D
orkar inte skriva alla jag åkte :p
men typ Balder, Kanonen, Lisebergbanan, FlumeRider, Kållerado
och ty fler :D
haha ehhmm imorgon ska vi på shoping, eller iaf mamma åå jag!
pappa åå erik ska typ kanske på något museum elr så :D
sen i övermorgon ker vi vidare till Orust, tror jag XD
haha nu ska vi typ se på Macken :D

Kram (:
kanske mobil bloggar elr från en dator senare :D
haha har inge mer att skriva :P

Mimmiiiss

Missa inte veckans blogg! En länkning på 900 bes och lite annat! Loce and good luck!

http://mimmiiiss.blogg.se/2011/july/nominera-dig-till-vecka-28s-blogg-5-vinnare.html#comment


blogg: http://mimmiiiss.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin