Alicelindstrom

Klar :D

Nu har jag typ packat klart allt som jag kan packa nu!
det ändå som är kvar är ju typ mobilen som jag ska ladda inatt,
tandborste som jag måste ha imorgon och
sen ska jag fråga pappa om lite saker :D
sen är jag klar (: för imorgon klockan åtta åker vi!
för en stund sedan åt jag Päronsplitt i paket :D jätte gott (:
sitter just nn inne på datan åå fixar lite emd låtarna på mobilen och så :D
ikväll ska jag käka tacos, mm gööötttt
sen ska typ mamma åå jag kanske gå upp till bergsjön åå bada!!
det är mega varmt där :D

kram (:

Matilda

Jag har frågat hur du mår en gång?

Och sen dess har jag inte frågat det?



Och varför skulle man inte gilla såna tävlingar , okej du kanske inte vill vinna en länkning och kanske få mer besökare ?

Men jag bryr mig inte mer. :o


blogg: http://baraamatildaas.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. tack :D jag hade en toppenfödelsedag :D


blogg: http://vadfanskajagheta.se
Matilda

Sv: Ja men det blir samma pris som förut , en länkning men nån annan gång ska jag hitta på ett pris :)


blogg: http://baraamatildaas.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin