Alicelindstrom

Hemma från stan

Hej bloggen, kom nyss hem från stan!
jag var där med mamma, själv köpte jag inget :/
men jag har köpt massa i göteborg :D
men jag köpte fiskar elr jag fick dom av mamma :p
nu chattar jag med Wilma på msn!!
asså serriöst vad det är varmt idag!!! :D
här har vi 27 i skuggan (:
efter maten (ska käka tacos igår) ska mamma åå jag typ ksk upp till bergsjön åå bada :D
ska nog strax lägga upp filmen 2 :D

Och till Anonym som inte vill ge ut sin blogg ( du vet vem du är)
så jag måste kunna se din blogg ju för att kunna se vad som är felet, fattar inte :p

ses

Lina [FOTO]

hejhej Alice! Skulle du kunna göra en haul video på vad du köpte i göteborg? :) skulle vara kuligt ^^

Om du inte vet vad det är så är det helt enkelt en video där man visar vad man har köpt om man har varit någon stans :D Men absolut bara om du vill, det var bara ett litet förslag efter som att du hade önskat video förslag :P <3


blogg: http://liinaapeterssons.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin