Alicelindstrom

hejsan bloggen. Mobil bloggar nu. Nu är ja...

hejsan bloggen. Mobil bloggar nu. Nu är jag framme här i renbergsvattnet. Vi åkte hemifrån vi kvart över tre. Sen när vi kom till umeå så gick vi på biltema och jula. Och där åt vi middag på mc dolnads :-) hehe när vi kom hit så parkerade vi husvagnen. Sen pratade vi lite och så. Nu har vi fikat. Imorgon är ju själv släktträffen. Men vi åkte upp idag :-P det kommer ganska många :-P typ 40. Ganska stor släkt man har :-P ses skriver mer senare. (: har med mig kameran (ofc) så det kanske blir lite bilder sen när jag kommer hem. Hihi byee









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin