Alicelindstrom

hej bloggen. Mobil bloggar nu. Just nu åke...

hej bloggen. Mobil bloggar nu. Just nu åker vi bil. Det är typ en timme kvar tills ikea där vi ska käka middag typ kanske. Sen är det ju några timmar kvar tills vi kommer hem (: haha idag åkte vi ju från kattrineholm. Först åkte vi åå köpte en växellåda till bilen. Sen fortsatte vi. Och efter en stund , minns inte hur länge. Så pajade bilen. Haha då fick vi ringa bärjaren. Haha så tog han bilen på själva bärgnings bilen sen krokade vi på husvagnen där bak. Så jag fick åka bärgare för första gången i mitt liv fett coolt. Sen var vi på en bil skrot åå väntade i en evighet på en ny bil. Eller en hyr bil. För vi behövde typ en bra som kunde dra våran bigiga husvagn :) men sen kom en och då åkte vi. Så våran saab står kvar i typ enköping. Haha pappa ska hämta den sen. Men nu orkar jag inte skriva mer men det blev ett långt sms. Men jag kan ju berätta mer om det här imon (: kanske mobil bloggar lite mer senare idag. Kram :D









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin