Alicelindstrom

hej bloggen, mobil bloggar nu. Idag var ma...

hej bloggen, mobil bloggar nu. Idag var mamma åå jag på frölunda torg. Haha det var jätte stort :-) hittade två nya favorit affärer :D :) sen åkte vi till norrstaden åå där träffade vi pappa åå erik. Då fikade vi sen åkte vi typ hem :D jag köpte massa saker :) eller typ bara kläder, haha (: nu ska vi nog snart käka sen så ska jag nog duscha. Imorgon ska vi fortsätta till orust :) kanske bloggar från datorn sen. Kram :)









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin