Alicelindstrom

Grön kanin :D

Hejj alla. dator bloggar nu om ni undrar :p
haha öhh nu är vi på Orust som jag skrev förut.
tänkte visa denna bild som pappa fotade imorse när vi var i Göteborg :D

vi skulle till Servis huset, haha då var kaninerna ute och gick och kramade alla små barnen.
då fotade pappa den, och då vinkade kaninen till mig (: haha
nicee, där står jag åå kramar en kanin, åå alla små barn typ stirrade ;p
haha ska ut och springa nu, men det är döö varmt XD

kram (:

KNORKAN - Vinn smink från MIST

Hej! Vill du vara med och tävla om smink från Mist Stockholm? :) Kram


blogg: http://knorkan.blogg.se/
Felicia

Lisebergskaninen, så söt!


blogg: http://bluberrie.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin