Alicelindstrom

God natt

God natt, ska typ sova nu!!
kan inte sova men är skita trött!!
haha sitter ååchattar med Wilma, trevligt XD
haha gillar trevligt, det låter trevligt!
haha man merker att jag vill sova XD
vill lägga upp bilder men går typ inte XD
men då får ni en gammal IGEN


min mormors söta hund Tilda som hon typ hade i 13 dagar!!

kram (:

KLICKA HÄR för att komma till min bild så att ni kan rösta på mig!! (:
om du har röstat kan du
klicka här och skriva i en kommentar att du har röstat!
då är du med och tävlar om en länk på min blogg :D

SANDRA-EN JÄVLIGT BRA BLOGG!

åååh så gullig!!


blogg: http://sandrasofiaa.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin