Alicelindstrom

Fuji ♥

Jag tycker att Fuji är jätte bra! snabb leverans, bra kvalite och billigt! :D
jag tog ut några 15x20 bilder som jag satte i ramar så det blev som tavlor!
dom kostade typ 1.95 kr st!! :D
passade då även på att ta ut några "normal" stora, för det var ju typ gratis :p
bilderna kom den 10onde juni, men hehe har inte kommit ihåg att visa!


15x20 bilderna :D


typ dom i vanlig storlek!

sen på Mallorca kom vi på att jag kunde göra som en liten bok och ge till min morfar!
för det var ju typ som han vi firade när vi åkte (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin