Alicelindstrom

åker idag

godmorgon bloggen (:
idag ska jag nog mest bara packa och typ skulle följa med mamma åå handla kanske (:
kan inte har sagt det men idag åker vi till renbärsvattnet på släktträff, på min mammas sida!
jag ska träffa en tremänning, har typ aldrig gjort det.
men det är imorgon själva träffen är, men vi åker upp idag för annars måste vi typ börja åka så
tidigt imorgon för det är lunch vid typ 12 hos Margareta, sen äre middag (:
riktigt trevligt, det skulle typ komma två flickor i min ålder, så troligen har jag någon atta vara med :p

kommer inte ha dator elr internett med mig, men kommer att mobil blogga. men det är bara en kort resa,
vi åker idag typ 3 och kommer hem på lördag (:
så då blire bloggning.
orkar ingen ens göra tidsinställda, kommer troligt att mobil blogga mega mke (:

ses









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin