Alicelindstrom

700

Detta är mitt inlägg nr 700!! haha
ganska många, har inte haft bloggen så läge ändå!

just nu har vi nyss rivit tältet, sitter i husvagnen åå väntar på mat!
imorgon kommer vi lämna orust åå åka vidare!
idag före lunch gjorde vi inte så mke, efter lunch gick pappa jag och åå erik och fiskade!!
haha ingen fick napp, men vi sg massa fiskar :D
sen kom mamma, då satte jag mig och läste, då typ cyklade pappa åå erik hem.
mamma och jag var kvar en stund, sen cyklade vi hem, då tog vi det lugnt, sen rev vi tältet.


har varit dåligt med bilder nu på ett tag, hehe men är jag kommer hem får ni se en MASSA!!! :D
haha tillsdess får ni stirra på denna, från Mallorca :D
kram (:








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin