Alicelindstrom

Undrar du något?

Hej bloggen!
Om det är något som du vill veta, tex hur man får kalender, klocka, ändrar bakgrund, textfärg
eller en massa annat på bloggen så fråga!!
Jag kan nog kanske hjälpa till! :D
Jag har en massa saker på lager som jag kan visa hur man gör, men det kommer att komma upp lite eftersom!
Men om du vill veta något nu på ängång, då är det bara att säga vad du vill veta! :D

ses
xoxo-Alice

Anonym

Hej, jag undrar om du vet hur man skaffar smilisar till bloggen? skulle behöva hjälp!


blogg: http://Addesvarld.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin