Alicelindstrom

Hej (:

Hejj det är jätte kul att du läser min blogg!
Detta kommer att vara en foto blogg, där jag kommer att lägga upp mina bilder och kanske ge lite tips på hur man kan fota!!
Det här är just nu bara en test blogg! Jag vet inte om jag kommer att fortsätta att ha den!
Det beror på hur mycket läsare jag får!
Och jag har redan en annan, lite mer privat blogg! och den uppdaterar jag nästan varige dag!
Men jag kan inte lova att det blir samma uppdatering!

/Alice








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin