Alicelindstrom

Svaren från frågestunden!

Här kommer svaren från min fråge stund!

vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jag vet inte riktigt, tycker att det är kul att skriva.
Jag har ju en annan blogg där jag skriver mer om mitt liv, 
Jag ville starta en foto blogg för att jag vill typ visa mina bilder och om dom skulle försvinna från 
min data så finns dom kvar på min blogg! :D 

vad tycker du är det bästa med din blogg?
Svar: Ojjj haha det vet jag inte! Men det är nog inte så mycket iaf! xD

hur kan du ta så bra bilder?
Svar: Mina bilder är inte så bra, hehe men tusen tack att du tycker det! :D
Jag har övar, och sen så måste man ha tur xD om man kan säga så?

vad har du för kamera?
Svar: Jag har en Samsung S85 men ibland använder jag pappas kamera, han har en Canon

har du många läsare?
Svar: Nepp :(
Jag tror inte att jag har en ända!



Såå det var svaren från den här fråge stunden! (:
Om det är något du undrar så kan du fråga det hala tiden!
Om du vill att jag ska visa hur man fixar olika saker med bloggen, eller foto tips!
Då är det bara att fråga!


ses
xoxo-Alice


elin

jo jag är din läsare


blogg: http://uvarone.blogg.se/
pelin

vad heter din fotoblogg?'

och jag vill bli din läsare och jag kan fråga mina kompisar om dem kan kolla på din blog.


blogg: http://pelinsliv.bloggplatsen.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin