Alicelindstrom

PicJoke

Hej bloggen
Nu har jag tänkt att visa en sida som jag tycker om agtt göra bilder på!
Jag kommeratt visa några bilder som jag har ''gjort''
och jag kommer att berätta lite snabbt hur man kan göra! :D

Gå in på PicJoke.net ↓

http://sv.picjoke.net/


Då på vänster sida ser du en massa datum!
Och då klickar du på en av dom, det kommer upp en ny bild typ varige dag på den sidan!
Som på tex, 2011-02-1 hittar du bilderna som har kommit upp under Februari.
Och sen kommer del två!
Fattar ni?
Annars är det bara och fråga.
Sen då väljer du en bild som du vill ha.
Sen ska du ladda upp en bild på någon eller något. Ibland kan det vara flera bilder som man ska ladda upp!
Sen kan det ta en lite stund innan bilden är klar!
Då klickar du på den lilla sparar saken! (:
Så e det klart! :D

Som tex, den här bilden ↓



När jag hittade den bilden klickade jag på 2010-05-1


Här kommer några bilder som jag har gjort!
DOm på mig är jätte fula, men det får ni skita i!


  
 
  


Vad tycker ni??
Vilken tycker du var bäst?? :D

Klicka på dom så blir dom större! (:

Fattade du vad jag menade?

Julia

Hej! Fin blogg, jag gillade den där kaninerna hängde i bilder på tvättlinan och den där det stod "love" med stenar ochs sedan 2 bilder :)

98:an

Jag tyckte att bloman och himmlen var coola.


blogg: http://98ansblogg.blogspot.com







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin