Alicelindstrom

Ny design?

Hej bloggen!
Har funderat mpå att göra en ny design!
Eftersom att den som jag gjorde första, den var mest bara slarvig för att jag ville som ha en design
som jag hade gjort! (:
Men var tycker ni jag ska ha för design?
Vad tycker ni jag ska ha för färg?
Ska det vara bilder?
Och på vad?
Snälla komentera vad ni tycker!
Behöver tips och insperation! xD

Och komihåg att om det är något du vill se, eller som du undrar över.
Då är det bara att fråga!
Fråga på! (:

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin