Alicelindstrom

Min kamera

Hej
Tack alla ni som tycker att mina vatten bilder är coola och fina! :D
Jag har fått en liten fråga som jag har tänkt att svara på! :D

Vad använder du för kamera?
Jag använder en Samsung S85
Den ↓


Det är inte den bästa kameran, men den duger jätte bar för mig och jag tycker att den tar fina bilder! :D

Ibalnd använder jag min pappas kamera! Han har en Canon!
Men när jag tar tex mina dropp bilder så använde jag min Samsung! (:

Vad har tänkt att visa er hur jag tar mina dropp bilder! :D
Så det kommer i ett annat inlägg! (:


ses
Och glöm inte att jag tycker att det är jätte kul att du läser min blogg! :)








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin