Alicelindstrom

Hjälp! kommer inte på något!!

Hej bloggen
Idag har jag ju varit hemma, har mest haft tråkigt men har inte orkat göra något!!
Har funderat på en design, men jag har ingen ide!!! :(
Är så himmlarns sur! Så snälla, jag behöver tips till en header!
Har fota lite också, men kom inte på något att fota såå det blev att jag fotade mig själv!
Några bilder blev hyfsade, även fast det var jag på dom, men ljuset och allt var så bra!! xD
Kommer kanske ha med dom i min nya header, gud jag blir tokig, kommer inte på
något. Förut hade jag en massa ideer me n nu har jag inga!
Vet vilka bilder jag ska ha, vilken text och sånt, men jag vet inte vilka färger och allt annat!!

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin