Alicelindstrom

Frågestund




Kom på att jag kanske har berättat ganska så lite om mig själv, så nu ska jag ha en fråga stund!
Ni får fråga tills lördag klockan 20.00 Svaren kommer nog upp på söndag! (:


ses

hanna

Förlåt om jag är lite sen men jag har några frågor.

vad fick dig att börja blogga?

vad tycker du är det bästa med din blogg?

hur kan du ta så bra bilder?

vad har du för kamera?

har du många läsare?



så nu har du fårr lite frågor av mig :)



ätte fin blogg

Anonym

Förlåt om jag är lite sen men jag har några frågor.

vad fick dig att börja blogga?

vad tycker du är det bästa med din blogg?

hur kan du ta så bra bilder?

vad har du för kamera?

har du många läsare?



så nu har du fårr lite frågor av mig :)



ätte fin blogg








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin