Alicelindstrom

Färg som bakgrund!

Det är super lätt att ändra färgen på bakgrunden. Om du inte vill ha en bild gör du såhär:
Gå in på Design-Redigera stilmallen
Där ska du söka upp:

body {
  background: #000000;
}

där det står "background: #??????;" det är den färgen du har nu. och det är siffrorna och bokstäverna efter "#" du ska ändra! viktigt att du inte tar bort ";" 
Du hittar HTML färger här
Om du vill ha vit är koden #ffffff;
svart - #000000;
rosa - #ff99ff
finns hur många html färgkoder som helst! testa dig fram och hitta en du gillar!

 

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin