Alicelindstrom

VINNST!!!

Härlig match, vi van med 7-3 :D
nu leder vi serien (gjorde vi förut också) men nu leder vi större :)
nu ska jag svara på lite kommentarer, sen ladda upp lite bilder som jag fotat under veckan.

min paketkalender ^^

kram

Lina :D

SV: Vad kul! Canon Eos 600D är ganska bra, fast de bästa Canon Eos, är ju typ 60D och 5D. Min lärare har en Canon Eos 60D den är skiiitcoool! Okej... jag måste titta lite ordentligare med headern ;)


blogg: http://diwi.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin