Alicelindstrom

Vad ska man säga

Hej, NEJ nu är julen över!
skiita länge kvar till nästa. Men man kan trösta sig med att det snart är nyår och att jag fyller år om 30 dagar!
HAHAH känner mig smått efter på bloggen. Bilder kommer senare idag!
Idag ska jag fota, jajjemään.
Tävlingarna kanske ska avslutas snart! men glöm inte att anmäla er ni som inte ha gjort det!
Här hittar du tävlingen med armbandet och här hittar du tävlingen där man kan vinna ett örhänge!




kram

sara

Snygg blogg! :D Länkbyte?

Jag har ca 200-300 unika varje dag :) <3


blogg: http://undercoverninja.blogg.se/
sara

Sv - 319 unika :) 503 sidovisningar


blogg: http://undercoverninja.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin