Alicelindstrom

skönhet för mig

Var någon som undrade om jag kunde skriva vad skönhet är för mig, typ produkter jag använder och sånt.
så vist.
Många tycker att skönhet och att se bra ut är jätte viktigt! att följa modet och sånt blabla.
jag bryr mig egentligen inte så mycket. Såklart att jag bryr mig om hur jag ser ut. Men inte lika mycket som vissa.
jag har min egna stil som jag kör på. Jag brukar inte gå på salonger och sånt för att fixa mig.
Jag går till frisören en till två gånger om året, om det ens gills.
Många tror väl att om dom inte ser ut på ett vist sätt blir dom hatade, men så känner inte jag!
har fått höra att jag gör fel, att jag är ful och sånt. men jag orkar faktiskt inte bry mig! jag gör som jag vill
jag har min egna stil, men jag vill gärna ha tips från andra och sånt.
Jag har hittat en sida som man kan läsa och hämta inspiration ifrån.
kika in på denna sida där finns massa tips som man kan läsa om skönhet
mina tips till er läsare är att våga vara er själva, var inte som andra vill att ni ska vara!

vad är skönhet för dig?? :)









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin