Alicelindstrom

Raketer

Nu är det snart nytt år!!!
Känns som att jag har skrivit att det är nytt år snart maaasssaa gånger!
fotat raketer nu, var svin kallt ute, det är faktiskt -10.8
men lyckades fota några bra.
skyller på att grannarna inte kan skjuta raketer, antingen skjuer dom för högt eller för lågt!





Favorit!!!!! :D dom skjöt tre samtidigt!!






kommentera, kram

nu ska vi sjunga singstar , tror tvspels nördarna inte vill det! HAH
ajja kanske ska gå, bloggar mer sen troligen ;)

ses

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; bra :D hoppas du får en bra start på 2012!



ps: under den här veckan så kommer min kompis sally svara på kommentarer och blogga eftersom jag är i gran canaria!


blogg: http://elinsofiaaaa.blogg.se/
Rossanna

Hej. Hoppas att du har det bra? Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ett ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan, passar jätte bra för dig. Kram


blogg: http://rossannas.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin