Alicelindstrom

Pepparkakshus

Tjoo, kan inte fatta att det snart är jul. Idag har pappa, brodern och jag satt ihop peppakakshus.
Fotade lite, hehehe här kommer bilderna.













Har fotat massa andra bilder idag, men dom kommer i ett annat inlägg, för nu ska jag laga mat till familjen.
Pankaka blire :DDD

Q: Har du ett pepparkakshus?
kram

Fredrica

Fett fin blogg du har!

Hänt idag ? :D


blogg: http://swetiiie.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin