Alicelindstrom

Ny lila färg

Hej, nu är det serriöst nära julen!
Idag på SOn hade vi musik tävling , tjejer vs. killar!! ofc (!!!) vann tjejerna. Tror killarna blev smått sura för dom böjade kalla oss på disney nördar HAHA fegt
Senare ikväll ska vi köpa gran och sen ska jag även hinna med att måla naglarna. Blir jul tema denna gång.
Jag ska även måla mammas naglar höhöhöhö


Bild i repris, kanske.
I söndags fotade jag bilder, åhh fyy vad jag TROR dom blev bra!! ska he in dom på datorn nu och kolla.
Just det ja, igår färgade jag på den lila färgen! har färgat en gång, på höstlovet. sen har jag kört på färgbomb fram till nu. vill ni se??

Linnéa

Jag vill seeeeeee!! :)


blogg: http://lgphoto.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin