Alicelindstrom

Nu snart

Julafton imorgon, kan nästan inte fatta det! 7kt taggad!!
kvällen ska spänderas framför Tv med tunnbrödsmackor och knäck.
har damsugig och moppat mitt golv typ hela kvällen!! ahahahha nu är allt klart!
och julen kan få komma!!


Mitt fönster

ses
Blir kanske inte så bra uppdatering imorgon, eller kanske, jag vet inte! medans jag går och väntar kan de ju vara roligt att ha något att göa. men kasnke blir mke ipad och mobil inlägg .








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin