Alicelindstrom

Mini julafton

Pappa kom ju hem från USA idag med liiite saker till mig :)
är sista gången han åker iår, så bad han köpa lite..

 
Baltimore tröja + keps. pappa är i en liten stad nära Baltimore, så alla där hejar på det laget. Jag ville ha en sån tröja, mest för att den är lila.
Converse
Två jul tröjor. Om in inte ser så står det:
I don't need presents. Just send me a card.
I've been naughty. So what.


Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin