Alicelindstrom

Massa julkalppar

Kom nyss hem från en lååång dag på stan med Tova.
Vi var där från halv 1 till 4. Kan säga att man blev lite trötta efter att ha sprungit runt bland alla männsikor.
Men jag är nöjd, hittade allt jag skull, och lite till... men så är det ju alltid.
Köpte mest julklappar, var ju det som var tänk. jag köpte även en klänning och tights till mig själv, och dom nagellacken ↓
 
Från Lindex. Hade tänkt köpa två (silver och grön) men sen var det köp tre betala för två, så tog såklart en till :D

nu ska jag kolla på bilder jag fotade ute tidigare idag.
kram

Tack för dagen Tova, tyck vi hade det nicee
 
 

Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin