Alicelindstrom

Lärt mig en sak idag

Sitter och lyssnar på julmusik, lite så dära lagomt mysigt näår det är storm ute.
Åhh känner att jag måste storstäda mitt rum, brukar göra det en gång om året, fast på våren för jag har sån hemsk allergi då och det blir sämmre med damm. men orkade inte så, så får väl passa på nu.




lite bilder jag tog lite fort innan träningen.

lärde mig att man inte ska ha foppaskor längre, HAHHAHA hade det på träningen (som vanligt) och blev liiiiiiite blöt, speciellt när jag skulle gå till bilen för då klev jag i en snöhör MYSSS och jag hade shorts YEYY

ses








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin