Alicelindstrom

JULLOV!!

Nu har jag, som så många andra ÄNTLIGEN jullov!!

Fotade bilden nyss :)

Idag så blir det mest städning, pepparkaks hus, mandelmassa figurer och fotning tror jag.

Är jätte trött, kunde inte somna igår, låg först och tänkte på julen, sen kom jag på att jag inte har fått min KP. Då sökte jag rätt på den förra och såg att den skulle ha kommit den 20onde. Då blev jag sur och då tänkte jag på KP...

kram

Frida

Vilken fin bild, kan du lägga upp din avslutning outfit ?? :3

Marie

Jag får alltid min KP en dag innan den ska komma ;)



(Knallen på djur.nu)

Cecilia

hääääääääääääärlig blogg!


blogg: http://codie.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin