Alicelindstrom

Julklappar 2011

Hejsan, här kommer resten av julklapparna jag fick :)
Fast alla är inte med på bild


HAHAHAH God Jul Alice önskar ...... HAHAH man kan ju inte skriva till mig från mig !!


Bild på massa grejor
Almanackan har jag gjort själv med egna bilder. Den gjorde jag på fuji. Bestälde en till mig själv när vi köpte till andra !
Jag fick inte en mobil, fick en batterilucka, men orkade inte ta bort den, så la dit mobilen.

Var flera saker som inte är med, några av dom är skumtomtar, onepiece, tröja, blixt ..
Fick två "lappar" med saker man inte kan ge inslaget! en prenimeration och färga håret :DDDD


Hahahha hade lite tråk så gjorde en bild med mina skal.
Först hade jag svart, sen lila silikon, sen nu rosa/lila :D

Blixten är en Nissin Di622 Mark II



Tröjan + blixten


One piece + blixten

Q: vad fick du i julklapp?

kram

Malva

- Ska försöka fixa bilder på det. =)


blogg: http://mkdn.blogg.se/
Lina

Jag fick en svart one piece (oäkta, men spela roll...) Massa snygga kläder! :D One tree hill säsongbox, Legend of the seeker, massa filmer, och snart kommer min pippitröja, ska köpa vinter converse, och nya basketskor senare ;D


blogg: http://diwi.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin