Alicelindstrom

Jag har faktiskt snö

Kom hem från träning för säkert en timme sedan. Har duschat, gossat med bella och sånt.
Kanske inte skrev det i förra inlägg, men här där jag bor är det SNÖ!! inge mycket men det är vitt på gatan och så :) varit det hela dagen.


vill bara fråga er vad ni tycker om min julkalender. kan ni vara jätte gulliga och säga vad ni tycker. och kom gärna med förslag om det är något speciellt ni vill se.

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin