Alicelindstrom

Hissar och Dissar


Det är nästan ingen snö, bara någon dm!
Min chokladkalender tar slut imorgon
Mina naglar just nu
Måste ut och klä Bella´s gran .
det är säkert kallt ute jue
Jullovet är så kort snart är man tillbaka i skolan
Julen snart är över . tänk imorgon kväll, då är julen nästan förbi, man har längtat så länge och sen ba BORTA

Julafton imorgon - årets bäst dag
Snart klar med julpyntet
DT mys ikväll
Julklapparna är fixade sen länge tbx
okej inte länge men typ en vecka, ute i god tid år!
Mitt rum är just nu SUPER städat . ända jag har kvar att göra är att damsuga, men det gör jag ikväll
Får träffa släkt imorgon
JULLOV
32 dagar kvar tills jag fyller år (32 dagar - 10 timmar - 56 min - 10 sek)
Jag vet att jag får en julklapp, ligger en till mig under granen
. fast jag har redan fått jätte många fina av mina snälla kompisar <3

kram








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin