Alicelindstrom

har en blå lampa

hejhej, sitter i sängen nu, är uttråkad. så får väl strax ta och sova!
tack för alla kommentarer om min nya design, för er som den inte funkar, testa klicka f5 några gånger. printa gärna och mejla. jag har internet explorer , vet inte hur det blir i tex firefox, chrome och dom andra. säg gärna till.
hahahaha tycker bilden var knäpp, la upp den på instagram ^^ så vf inte här .
heter bilderbyalice på instagram om ni undrar!!









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin