Alicelindstrom

Downton Abbey

Nu ska jag strax se på Downton Abbey. är julspecial idag vetu!
Gissar att många av er inte vet vad det är!
kan säga lite fort att det är en serie där man får följa en rik familj i ett STOR hus i början på 1900.
På övervåningen bor den rika "familjen" pappan, mamma, de tre systrarna och farmorn.
farmorn är min favvo, hon är bara för rolig! Nere bor allt tjänste folk, och dom är dom är många!!
och sen händer det massa saker, typ första världskriget. blabla

det kanske låter tråkigt, men det är ganska bra och roligt ändå! första avsnittet tyckte jag var lite dåligt, men nu
tycker jag att det är bra!

hittade en google bild ↓ 


nää nu hör jag filmduken åka ner, måste dra


Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin