Alicelindstrom

Animation idag

kom hem från skolan för gaanska länge sedan. Hade animation hela dagen! var faktiskt roligt! man fick göra egna filmer! våran handlade lite smått om tomten.
nu ska jag strax käka, och sen ska jag åka på träning!! match imorgon juee.
har fixat på designen, nu ser den bra ut i min mobil, min dator och ipaden. Så hoppas den kommer upp snart!

kram









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin