Alicelindstrom

Vem vet mest om mig?

Jaa, vem av er läsare vet mest om mig?
satte igop en lite fråge sak, går fort att svara på, alla svaren går att hitta på min blogg.
det är inga super personliga frågor, några är lätta för er som läst min blogg ett tag.
klicka här så kommer du till frågorna :D
kommentera hur många % rätt du fick (:

bild som jag fotade idag, fler kommer senare
kommentera
kram (:

I N D E E <3

Hej, fin blogg :) kolla gärna in min blogg :) jag gillar oxå att ta kort kram!


blogg: http://iindeesblogg.blogg.se/
Lovisa

Fick 100%, men en fråga var bara en ren chansning. :)


blogg: http://loooi.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin